محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 410
  • بازدید دیروز : 1374
  • بازدید کل : 292038

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۱


مقدمه

باجه رفع نقص سازمان سنجش امکان اصلاح اطلاعات اشتباه موجود بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری داوطلبان را برای آن ها فراهم می سازد. آن دسته از متقاضیانی که نام نویسی شان را در کنکورهای سراسری انجام می دهند، چند روزی قبل از برگزاری آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه شان را دریافت کنند. این کارت شامل اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات هویتی، تاریخ تولد، عکس داوطلب، گروه آموزشی، دین و سایر موارد این چنینی است. در صورتی که هر کدام از اطلاعات ثبت شده روی این کارت با واقعیت تفاوت داشته باشد، باید آن ها را ویرایش نموده تا در ادامه با مشکل مواجه نشوید. برای انجام این کار هم باید از طریق سامانه سنجش اقدام کرده یا به ادرس باجه رفع نقص کارت سازمان سنجش کنکور 1401 مراجعه نمایید. بنابراین باید به محض انتشار این کارت به سایت سنجش مراجعه کرده تا در صورت وجود مشکل، فرصت کافی برای اصلاح اطلاعات را داشته باشید.

برخی از اطلاعات کارت ورود به جلسه به سادگی و از طریق سامانه سنجش قابل ویرایش می باشند. اما امکان اصلاح برخی دیگر با روش اینترنتی وجود ندارد و حتما باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش که به همین منظور ایجاد شده اند، مراجعه نمایید. معلولیت، زبان خارجی و موارد این چنینی دیگر از جمله اطلاعاتی هستند که برای ویرایش آن ها لازم است از طریق باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ اقدام نمایید. با توجه به این که در بسیاری از موارد داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه شان با مشکلات این چنینی رو به رو می شوند، در این جا قصد داریم اطلاعات لازم در مورد سامانه رفع نقص سازمان سنجش را در اختیارتان قرار دهیم. هم چنین، نحوه ویرایش اطلاعات از طریق باجه های رفع نقص را توضیح خواهیم داد تا در صورت نیاز، به سادگی بتوانید اطلاعات اشتباره را اصلاح نموده و این مشکل را برطرف کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.



ادرس باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱

همان گونه که اشاره کردیم، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان را فراهم کرده است. خود سامانه سنجش و باجه رفع نقص سازمان سنجش روش هایی هستند که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اهمیت مطابقت اطلاعات این کارت با اطلاعات حقیقی متقاضیان، این افراد باید به محض فعال شدن سامانه دریافت کارت ورود به جلسه، به این بخش مراجعه کرده و کارت شان را دریافت نمایند. در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات این کارت با اطلاعات واقعی داوطلبان، لازم است اقدامات لازم جهت ویرایش آن ها را انجام دهند. اگر امکان اصلاح آن ها در سایت سنجش وجود داشته باشید، می توانید به سادگی این کار را انجام داده و دیگر به مراجعات حضوری هم نیاز نخواهید داشت. اما در صورتی که اطلاعات ناقص از این طریق قابل ویرایش نباشند، باید به ادرس باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ مراجعه نموده و از این طریق مشکل را برطرف سازید.

به طور معمول، هم زمان با فعال شدن سامانه ارائه کارت ورود به جلسه یا حتی چند روز قبل از آن، اطلاعات مربوط به باجه های رفع نقص در سایت سنجش قرار می گیرد. به این ترتیب، شرکت کنندگان می توانند آدرس نزدیک ترین باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ به محل سکونت خود را از این طریق پیدا کرده و جهت رفع مشکلات موجود به این باجه مراجعه کنند. در حال حاضر، آدرس این باجه های سازمان سنجش برای سال جاری منتشر شده و کاربران با ورود به سایت سنجش می توانند اطلاعات آن ها را مشاهده کنند. با توجه به اهمیت این موضوع برای داوطلبان، در این قسمت هم لیست مربوط به اطلاعات آدرس باجه های رفع نقص را آورده ایم؛ بنابراین کسانی که نتواسته اند مشکل شان را از طریق سامانه رفع نقص سازمان سنجش برطرف کنند، با مراجعه حضوری به این باجه ها امکان رفع مسئله را خواهند داشت. پس در صورت نیاز می توانید آدرس باجه ها را از لیست زیر پیدا کنید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

سامانه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱

در بخش قبل، توضیحات لازم در مورد باجه های رفع نقص سازمان سنجش را ارائه داده و لیست مربوط به آدرس و اطلاعات آن ها را هم در اختیارتان قرار دادیم. بنابراین اکنون به راحتی می توانید نزدیک ترین باجه رفع نقص سازمان سنجش به محل زندگی خود را از روی این لیست پیدا کرده و جهت رفع مشکل به آنجا مراجعه کنید. اما همان طور که گفتیم، امکان ویرایش اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به حلسه، هم از طریق این باجه ها و هم از طریق سامانه اینترنتی امکان پذیر است. این که برای رفع مشکل باید از کدام روش استفاده کنید هم کاملا به نوع اطلاعات ناقص بستگی دارد. زیرا امکان ویرایش برخی از اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش فراهم است. اما برخی دیگر قابل اصلاح از این طریق نبوده و حتما باید به ادرس باجه رفع نقص کارت سازمان سنجش کنکور 1401 که از طریق سایت همین سازمان اطلاع رسانی شده و در بخش قبل هم به آن ها پرداخته ایم، مراجعه کنید.

 

زمانی که کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرید، داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات آزمون خود از جمله شماره پرونده، شماره داوطلبی کنکور و سایر موارد این چنینی، به صفحه مربوطه وارد شده و این کارت را دریافت نمایند. در همین بخش، گزینه ای با عنوان «ویرایش» هم قرار گرفته است که با انتخاب آن می توانند اطلاعات قابل اصلاح را مشاهده نمایند. در واقع، برای ویرایش این موارد نیاز نیست به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ مراجعه شود. هر کدام از اطلاعات قابل اصلاح در این بخش که با واقعیت مغایرت دارند را تصحیح کرده و تایید نمایید. در ادامه، امکان دریافت و پرینت این کارت با اطلاعات صحیح وجود خواهد داشت. بنابراین، می توانیم بگوییم که سامانه رفع نقص سازمان سنجش همان سامانه دریافت کارت ورود به جلسه در این سایت است. به این ترتیب که پس از وارد شدن به آن، لازم است بر روی گزینه «ویرایش» کلیک کرده تا امکان اصلاح اطلاعات برای تان فراهم شود.

 

بیشتر بخوانید: پاسخنامه کنکور ۱۴۰۱

 

موارد مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش برای کنکور ۱۴۰۱

تا این جای کار متوجه شدید که سازمان سنجش دو راه اساسی برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلیه داوطلبان کنکور سراسری در نظر گرفته است. یکی مراجعه به باجه های رفع نقص و دیگری از طریق خود سایت این سازمان است. اما حتما می خواهید بدانید امکان تصحیح چه اطلاعاتی از طریق سایت سنجش وجود داشته و برای ویرایش چه مواردی باید به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه شود. در این رابطه باید بگوییم که اکثر اطلاعات موجود روی این کارت از طریق همان سایت سنجش قابل رفع شدن هستند. اما چند مورد خاص را نمی توان در این سامانه ویرایش کرد و برای تصحیح آن ها حتما باید به ادرس باجه رفع نقص سازمان کارت سنجش کنکور 1401 مراجعه نمایید. در ادامه، مهم ترین اطلاعات کارت ورود به جلسه را که امکان ویرایش آن ها در سایت سنجش وجود نداشته و برای اصلاح شان باید به باجه های رفع نقص مراجعه کنید، آورده ایم. این موارد به شرح ذیل می باشند:

  • برخی اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به جلسه از جمله دین، جنسیت، زبان خارجی، معلولیت، نظام آموزشی و بهیار؛ در صورتی که پس از مشاهده کارت ورود به جلسه خود متوجه مغایرت در هر یک از این اطلاعات شدید، لازم است هر چه سریع تر به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ مراجعه کرده و نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایید.
  • اشتباه یا مناسب نبودن تصویر داوطلب؛ یکی از مهم ترین اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به جلسه، عکس داوطلبان است که در هنگام وارد شدن به محل آزمون مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که این عکس واضح نباشد، مهر نداشته باشد، تصویر اشتباهی در این بخش قرار گرفته یا اصلی تصویری درج نشده باشد،‌ باید جهت رفع مشکل به باجه های رفع نقص مراجعه کنید. زیرا امکان ویرایش تصویر در سامانه رفع نقص سازمان سنجش و به صورت اینترنتی وجود ندارد.
  • رد درخواست معلولیت؛ در برخی موارد داوطلبان در هنگام ثبت نام، نوع خاصی از معلولیت را علامت گذاری می کنند. اما ممکن است بعد از دریافت استعلام از سازمان بهزیستی، معلولیت شان تایید نشود. در این گونه موارد، داوطلب باید با همراه داشتن گواهی معلولیت و کارت شناسایی معتبر اعم از کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نماید.
  • ثبت نام در کنکور سراسری؛ از دیگر خدمات مهم باجه رفع نقص سازمان سنجش می توان به ثبت نام در آزمون سراسری اشاره نمود. داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور داشته و تا این لحظه نام نویسی شان را انجام نداده اند، با مراجعه به سامانه رفع نقص می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

شماره تلفن رفع نقص سازمان سنجش

موضوع مهم دیگری که در رابطه با باجه های رفع نقص وجود دارد، شماره تلفن آن ها است. در واقع، بسیاری از کاربران به دنبال شماره تماس این باجه ها هستند تا به جای مراجعه حضوری، سوالات خود را به صورت تلفنی پرسیده و به پاسخ برسند. در این باره باید بگوییم که هیچ گونه شماره تلفنی از باجه های رفع نقص منتشر نشده و تنها ادرس باجه رفع نقص کارت سازمان سنجش کنکور 1401 از طریق این سامانه اطلاع رسانی شده است. بنابراین، اگر هر کدام از اطلاعات ذکر شده در بخش قبل به درستی در کارت ورود به جلسه وارد نشده باشد، بهتر است به صورت حضوری به این باجه ها مراجعه نمایید. اگر چه در صورت تمایل می توانید با شماره روابط عمومی سازمان سنجش تماس گرفته و سوالات خود را از آن ها بپرسید. شماره تماس روابط عمومی سازمان سنجش ۰۲۱۴۲۲۶۳ می باشد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که به دلیل تماس های گسترده، ارتباط با روابط عمومی به سختی امکان پذیر است.

منبع : باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۱

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما