محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 251
  • بازدید دیروز : 1484
  • بازدید کل : 280239

سامانه خرید آرد


مقدمه

سامانه خرید آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir یکی از سایت های جدیدی است که به منظور توزیع عادلانه آرد یارانه ای میان گروه ها و اصناف مجاز، ایجاد شده است. مسئله تهیه آرد مورد نیاز در سال های اخیر به یکی از مشکلات مهم برای بسیاری از گروه ها و افراد در مشاغل مرتبط تبدیل شده بود. در واقع برخی از اصناف که مواد اولیه اصلی مورد نیاز شان آرد است، به راحتی نمی توانستند آن را تهیه کرده و در نتیجه با مشکل مواجه بودند. حتی در برخی موارد این مشکل برای نانوایی ها که مهم ترین صنف مصرف کننده آرد دولتی و یارانه ای در کشور هستند هم وجود داشت. در همین راستا، سایت خرید آرد با هدف دسترسی آسان و عادلانه آرد یارانه ای به اصناف مصرف کننده ایجاد شده است. با توجه به این که سازوکار خرید و تحویل آرد هر صنف در این سامانه کاملا واضح است، امکان دسترسی افراد سودجو به آرد یارانه ای تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

سامانه خرید آرد دولتی

ورود به سامانه خرید آرد

از طرف دیگر، اصناف و گروه هایی که مصرف کننده واقعی آرد بوده و برای تولید و ارائه محصولات خود به آن نیاز دارند، به راحتی می توانند از طریق ثبت نام در سامانه آرد اقدام به خرید آرد گندم نانوایی و سایر مصارف کرده و سفارشات شان را ثبت کنند. این سامانه که با همکاری بانک سپه و بازرگانی دولتی ایران راه اندازی شده، هم چنین می تواند کار اقشار مصرف کننده را هم بسیار راحت تر کند. چرا که نانوایی ها و سایر گروه هایی که شرایط لازم برای دریافت آرد یارانه ای را دارند، امکان ثبت سفارش اینترنتی خرید آرد را خواهند داشت و دیگر نیازی به مراجعات حضوری برای ارائه سفارش وجود ندارد. از آن جایی که سامانه فروش آرد یک سامانه جدید بوده و به تازگی ایجاد شده، ممکن است بسیاری از کاربران با نحوه ورود به این سامانه و استفاده از آن برای ثبت سفارش آشنایی نداشته باشند. در این مطلب توضیحات لازم برای ورود و استفاده از این سایت جهت خرید آرد یارانه ای را به طور کامل ارائه می دهیم.



ورود به سامانه خرید آرد gfloursale.banksepah.ir

همان گونه که اشاره کردیم، بخش بازرگانی دولتی کشور با همکاری بانک سپه اقدام به راه اندازی سامانه خرید آرد دولتی نموده تا اصناف و گروه های مصرف کننده به راحتی امکان ثبت سفارش و دریافت آرد از این طریق را داشته باشند. به این ترتیب، افراد و گروه هایی که شرایط لازم برای دریافت آرد یارانه ای را داشته باشند، می توانند به این سایت رسمی خرید آرد کشور مراجعه کرده و اقدمات لازم را انجام دهند. با توجه به این که سامانه خرید آرد کشور بانک سپه به تازگی راه اندازی شده، بسیاری از کاربران و کسانی که شرایط لازم برای استفاده از آن را دارند، ممکن است اطلاعات لازم برای ورود به آن را نداشته باشند. به همین دلیل، ما در این جا نحوه وارد شدن به این سامانه را به صورت مفصل توضیح می دهیم تا تمام کسانی که قصد استفاده از سامانه ثبت سفارش آرد دولتی را دارند، به راحتی این کار را انجام دهند.

جهت وارد شدن به سایت خرید آرد نانوایی و سایر مصارف مجاز، لازم است چند مرحله ساده را طی کنید که در این قسمت آن ها را برای شما توضیح داده ایم. این مراحل مورد نیاز برای ورود به سامانه مذکور به شرح زیر می باشند:

  1. ۱در اولین گام باید آدرس اینترنتی این سایت یعنی gfloursale.banksepah.ir را در مروگر خود قرار داده وسرچ کنید. برای وارد شدن به این سامانه می توانید از سیستم های کامپیوتری مانند رایانه یا لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل تان استفاده کنید. پس از این نظر برای تان محدودیتی تعریف نشده است.

    ورود به سامانه آرد کشور

  2. ۲بعد از این که نتیجه جست و جوی تان توسط گوگل نمایش داده شد، اولین سایت بالا آمده با همین آدرس و عنوان «سامانه یکپارچه مدیریت مصارف آرد» را کلیک کرده و به آن وارد شوید.
  3. ۳در ادامه به صفحه اصلی سامانه خرید آرد کشور بانک سپه وارد شده و پنجره ورودی آن را به شکل زیر مشاهده می کنید. همان طور که مشاهده می کنید، برای وارد شدن به این سامانه نیاز به نام کاربری و رمز عبور وجود دارد.

    سامانه خرید آرد سایر مصارف

    نام کاربری و رمز عبور افراد و گروه هایی که شرایط لازم برای دریافت آرد یارانه ای از این طریق را داشته باشند، از طرف اداراه غله استان به آن ها ارائه می شود. افرادی هم که قبلا از سایت فروش آرد سایر مصارف استفاده می کردند، می توانند با همان اطلاعات فردی خود به این سامانه هم وارد شوند.

    پس برای ورود به این سامانه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و کد امنیتی را هم در جایگاه خود قرار دهید. در نهایت بر روی گزینه «ورود» در پایین پنجره کلیک کنید.

با طی کردن مراحل بالا، ورود شما به سامانه خرید آرد آزاد پز و دولتی انجام می گیرد. پس به راحتی می توانید نسبت به ثبت سفارش آرد مورد نیاز خود به صورت آنلاین اقدام کنید. دقت داشته باشید که برای رفع مشکلات مربوط به نام کاربری و رمز عبورتان باید به ادراه غله استان خود مراجعه کرده و پیگیری های لازم را از این طریق انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

راهنمای سامانه خرید آرد

در بخش قبل نحوه نحوه ورود به سامانه خرید آرد کشور را به صورت مفصل برای شما بیان کردیم تا در صورت داشتن شرایط لازم، به راحتی به این سامانه وارد شده و نسبت به ثبت سفارش آرد مورد نیاز خود اقدام کنید. دقت داشته باشید که شما تنها زمانی امکان استفاده از این سایت برای درخواست آرد یارانه ای را دارید که فعالیت تان توسط مسولین و سازمان های مربوطه تایید شده باشد. همان گونه که اشاره کردیم، اطلاعات لازم برای وارد شدن به این سامانه هم توسط اداراه غله استان به هر کاربر داده می شود. به هر حال، با توجه به این که سایت خرید آرد به تازگی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه ایجاد شده است، شاید برخی کاربران در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه باشند. به همین دلیل، در این قسمت یک راهنمای مناسب از بخش های مختلف و اقدامات مهم قابل انجام از طریق این سامانه برای شما ارائه می دهیم.

ثبت سفارش آرد

از آن جایی که سامانه خرید آرد برای دسترسی آسان گروه های مجاز به آرد یارانه ای ایجاد گردیده است، مهم ترین اقدامی که در آن انجام می گیرد همین ثبت سفارش آرد است. در واقع گروه های مختنلف دارای شرایط لازم، بعد از وارد شدن به این سامانه می توانند میزان مورد نیاز آرد خود را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنند. البته دقت داشته باشید که برای برخی گروه ها یک سری محدودیت در نظر گرفته شده و امکان سفارش خرید بیش از آن را ندارند. به عبارت دیگر، هر صنف یا شغل خاص دارای یک میزان سهمیه آرد دولتی است که در این سامانه هم اجرا می شود. بنابراین، افراد و گروه های مختلف امکان ثبت سفارش آرد بیش تر از سهمیه خود را از طریق سایت خرید آرد دولتی نخواهند داشت. در ادامه نحوه ثبت سفارش خرید آرد از طریق این سامانه را هم به طور کامل برای شم توضیح خواهیم داد تا از این نظر هم با مشکلی رو به رو نباشید.

ثبت سفارش خرید آرد اینترنتی

 

 

نام کاربری و رمز عبور سامانه خرید آرد

کار با سامانه خرید آرد کشور ساده بوده و افراد با فرآیندهای پیچیده ای در این مسیر مواجه نمی شوند. در کنار ثبت سفارش آرد، یکی دیگر از مهم ترین اقداماتی که هر کاربر هنگام استفاده از این سامانه با آن مواجه است، تعیین و ایجاد تغییرات در اطلاعات کاربری و رمز عبور است. همان گونه که اشاره کردیم، در ابتدا هر فرد یا گروه باید به سازمان غله استان خود مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبورش را تحویل بگیرد. نام کاربری به صورت پیش فرض همان کد ملی افراد خواهد بود و یک رمز اولیه هم به آن ها داده می شود. منتهی کاربران بعد از این که برای اولین بار به سایت خرید آرد نانوایی و سایر مصارف وارد می شوند، باید رمز اولیه دریافتی خود را تغییر داده و رمز جدیدی برای حساب کاربری شان در این سامانه انتخاب کنند. در ادامه می توانند با نام کاربری و رمز عبور جدید به سامانه مذکور آرد وارد شده و آرد مورد نیازشان را سفارش دهند.

  • نام کاربری نانوا برای تمامی نانوایان برابر با شناسه ملی نانوا (کارتکس) می باشد.
  • رمز عبور سامانه خرید آرد به صورت خودکار برابر با کد ملی نانوا می باشد. این مورد به منظور جلوگیری از مراجعه نانوایان به سازمان غله استان ها در نظر گرفته شده است.
  • نانوایان باید به شعب بانک سپه مراجعه کرده و «حساب سپید سپه» افتتاح کنند، سپس کاربران شعب بانک سپه اطلاعات حساب و اطلاعات هویتی نانوایان را در سامانه خرید آرد وارد کرده و کد ملی نانوا را به عنوان رمز عبور سامانه خرید آرد تنظیم خواهند کرد و بنابراین نانوایان گرامی برای دریافت رمز عبور دیگر نیاز به مراجعه حضوری به سازمان غله استان نخواهند داشت.
  • نانوایان گرامی در صورت فراموشی رمز سامانه خرید آرد باید به سازمان غله استان ها مراجعه کنند و رمز عبور جدید دریافت نمایند.
  • نکات مهم:

    ۱کد شناسایی نانوا (کارتکس) نام کاربری سایت خرید آرد gfloursale.banksepah.ir است.

    ۲رمز عبور سایت خرید آرد توسط سازمان غله استان تعیین می شود و نانوا باید بعد از اولین ورود به سامانه رمز عبور خود تغییر دهد.

    ۳اگر نانوا به تازگی می خواهد وارد سامانه خرید آرد شود باید نام کاربری و رمز خود را از سازمان غله استان دریافت کند.

    ۴اگر نانوا قصد تغییر رمز دارد باید به کاربر استانی غله مراجعه کند.

 

بیشتر بخوانید: سامانه حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی

 

نحوه ثبت سفارش خرید آرد اینترنتی در سایت

تا این جای کار توضیحات لازم در رابطه با سامانه خرید آرد کشور را ارائه داده و نحوه ورود به این سامانه را هم بیان کردیم. بنابراین آن دسته از کاربرانی که شرایط لازم برای استفاده از این سامانه جهت ثبت سفارش اینترنتی آرد را داشته باشند، به راحتی می توانند به آن وارد شده و آرد مورد نیاز خود را سفارش دهند. اما از آن جایی که این سامانه به تازگی توسط شرکت بازرگانی دولتی کشور با همکاری بانک سپه ایجاد شده است، ممکن است بسیاری از افراد و اصناف واجد شرایط تا کنون از آن استفاده نکرده باشند. به همین دلیل امکان دارد با نحوه ثبت سفارش اینترنتی آرد در این سامانه آشنایی نداشته و نتوانند آرد مورد نیاز خود را سفارش دهند. با توجه به این موضوع، در ادامه روش انجام این کار را در سایت خرید آرد کشور بیان کرده ایم تا افراد واجد شرایط جهت ثبت سفارش آنلاین آرد از این طریق با مشکلی مواجه نباشند.

برای سفارش دادن آرد به صورت اینترنتی از طریق سامانه خرید آرد یارانه ای و سایر مصارف هم مانند وارد شدن به این سایت لازم است یک سری اقدامات را به صورت پیوسته و گام به گام انجام دهید. در این بخش اقدامات لازم جهت این کار را برای شما توضیح داده ایم. این موارد به شرح زیر می باشند:

  1. ۱ابتدا باید با استفاده از سیستم های رایانه ای یا گوشی موبایل خود به این سامانه gfloursale.banksepah.ir وارد شوید. در بخش های قبل روش وارد شدن به این سایت را به طور کامل بیان کرده ایم. پس برای انجام این کار مشکلی نخواهید داشت.
  2. ۲بعد از این که به حساب کاربری خود در سایت خرید آرد وارد شدید، باید گزینه مربوط به ثبت سفارش آرد را زده و وارد مراحل این کار بشوید.
  3. ۳در ادامه لازم است میزان آرد مورد نیاز خود را مشخص کرده و تایید نمایید. دقت داشته باشید که میزان آرد مورد تقاضا نباید از سهمیه شما بیش تر باشد. این سهمیه برای اصناف مختلف دارای شرایط دریافت آرد یارانه ای متفاوت بوده و توسط اداره غله استان مشخص می گردد.

در این قسمت هم نحوه ثبت سفارش اینترنتی آرد دولتی از طریق سامانه خرید آرد را توضیح دادیم. سفارش آرد با این روش آنلاین بسیار ساده بوده و شما به سرعت می توانید این کار را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: سامانه نسخه الکترونیک

 

رمز تایید سامانه خرید آرد چیست؟

رمز تایید سامانه خرید آرد از طریق شعب بانک سپه صارد می شود و روال کار به این شکل است که نانوایان برای افتتاح حساب سپید به بانک سپه مراجعه می کنند، سپس کاربر شعبه با ایجاد شماره مشتری و اتصال شماره مشتری به حساب همچنین فعال نمودن تراکنشهای مالی و غیر مالی برای درگاه اینترنت جدید ، پیامک رمز تایید را به موبایل مشتری ارسال می نماید.

 

مشکلات کار با سامانه خرید آرد کشور

کاربران در هنگام کار با سایت خرید اینترنتی آرد ممکن است با اشکالات و ابهاماتی مواجه شوند که در این بخش مختصرا در خصوص اشکالات احتمالی در هنگام کار با سامانه می پردازیم.

مشکلات کار با سامانه خرید اینترنتی آرد
مشکلراه حل
اشکال در ورود به سامانه خرید آرد باید به سازمان غله استان مراجعه کرده و رمز عبور دریافت کنید
خطای: «حساب مورد نظر فاقد شناسه مشتری می باشد» باید به شعب بانک سپه مراجعه کنید
خطای: «مشتری در درگاه اینترنت سابقه ندارد» باید به شعب بانک سپه مراجعه کنید
در صورتی که پول پرداخت نشده اما سهمیه کسر شده باشد باید به منوی تراکنش های ناموفق مراجعه کنید
خطای: «عدم وجود» در هنگام تایید تراکنش های ناموفق باید به شعب بانک سپه مراجعه کنید
در صورتی که در میزان سهمیه اختصاص داده شده اشکال وجود دارد باید به سازمان غله استان مراجعه کنید
در صورتی که حساب تان در بازه های زمانی مسدود شده باید به شعبه بانک مراجعه کنید احتمالا رمز تایید بیش از ۳ بار اشتباه وارد شده

نکات کار با سامانه خرید آرد کشور

با توجه به توضیحاتی که تا این جای کار بیان کرده ایم، به راحتی می توانید از سامانه خرید آرد کشور برای ثبت سفارش آنلاین آرد استفاده کنید. در واقع کار با این سامانه بسیار ساده بوده و جهت ثبت سفارش آرد لازم نیست مراحل پیچیده ای را طی کنید. اما به هر حال برای استفاده از این سایت هم توجه به یک سری نکات الزامی است. در واقع گاهی اوقات بی توجهی به نکات ضروری می تواند همین کار ساده را هم برای شما دشوار سازد. به همین دلیل،‌ در این بخش تعدادی از مهم ترین نکات استفاده از سایت خرید آرد دولتی را برای شما آورده ایم تا برای استفاده از آن با مشکلی رو به رو نشوید. این نکات مهم جهت استفاده از سامانه ثبت سفارش اینترنتی آرد شامل موارد زیر می شوند:

  • تنها کسانی می توانند از این سامانه جهت ثبت سفارش آنلاین آرد و خرید آن استفاده کنند که مجوزهای لازم را از سازمان غله استان دریافت کرده باشند. در واقع باید کسب و کار شما به گونه ای باشد که مصرف آرد یارانه ای برای آن تایید شده باشد.
  • در صورتی که تا کنون از سامانه خرید آرد استفاده نکرده اید و البته دارای شرایط لازم برای این کار می باشید، کافی است به ادراه غله استان خود مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید. همان گونه که مشاهده کردید، برای وارد شدن به این سامانه نیاز به نام کاربری و رمز عبور وجود دارد.
  • بعد از این که نام کاربری و رمز عبور خود را از ادراه غله استان دریافت کردید، پس از اولین ورود به این سایت لازم است نسبت به تغییر رمز عبور اقدام کنید.
  • با توجه به این که برای هر صنف و گروه یک میزان سهمیه مشخص آرد یارانه ای در نظر گرفته شده است، پس از ورود به این سامانه تنها به اندازه سهمیه تان سفارش بگذارید. زیرا امکان دریافت آرد بیش تر از سهمیه وجود نخواهد داشت.

منبع : سامانه خرید آرد

  انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 455

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما