محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 158
  • بازدید دیروز : 1374
  • بازدید کل : 291786

استخدام بانک پاسارگاد


مقدمه

استخدام بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۰ خبر خوبی است برای آن دسته از افراد که علاقه مند به کار در بخش های مختلف بانک ها می باشند. بانک پاسارگاد به عنوان یکی از بانک های مشهور و خصوصی کشور هر چند مدت یک بار اقدام به جذب نیروهای جدید جهت مشاغل مختلف می کند. نحوه جذب نیرو توسط این بانک هم ممکن است از طریق آزمون های کتبی، مصاحبه های شفاهی و یا هر دو مورد باشد که در هر مرحله اطلاعیه کاملی در مورد شرایط ثبت نام ارائه می دهد. با توجه به درخواست نیرو توسط این بانک، علاقه مندان باید از شرایط لازم آگاهی یافته و خود را آماده شرکت در آزمون استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ کنند. جذب نیرو این بانک در این مرحله از استخدام در موقعیت های شغلی بانکدار ، مسول دفتر و کارشناس حقوقی انجام می گیرد. بانک پاسارگاد برای هر کدام از این موقعیت های شغلی در تهران و برخی استان ها به نیرو نیاز دارد که در ادامه به طور کامل این موارد را بیان خواهیم کرد.

سایت استخدام بانک پاسارگاد

ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد

نکته مهم در مورد آزمون استخدامی بانک پاسارگاد توجه به زمان و مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام می باشد. داوطلبان استخدام در هر کدام از موقعیت های شغلی مذکور باید در این زمان که توسط خود بانک اعلام شده، نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه مطلب به طور کامل به زمان و مهلت ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد در سال 1400 خواهیم پرداخت. هم چنین، علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی این بانک باید توجه داشته باشند که برای هر موقعیت شغلی یک سری شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده است. این افراد تنها در صورتی می توانند در آزمون شرکت کنند که شرایط لازمه را دارا باشند. در این جا شرایط عمومی و ضوابط مطرح شده برای هر موقعیت شغلی را هم برای شما بیان خواهیم کرد تا با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.



مهلت و زمان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

همان طور که گفتیم، بانک پاسارگاد برای جذب نیروی مورد نیاز خود در چند موقعیت شغلی اقدام به برگزاری آزمون می کند. داوطلبان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ باید با اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده برای این آزمون نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. نکته مهم در این مورد مربوط به زمان و مهلت انجام ثبت نام می باشد. داوطلبان باید از زمان اعلام شده برای انجام ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد آگاهی داشته و در این فرصت اقدامات لازم برای این کار را انجام دهند. با توجه به این که در صورت عدم انجام ثبت نام در این بازه زمانی امکان شرکت در آزمون برای داوطلبان فراهم نخواهد بود، باید به این مورد بسیار دقت داشته باشند. با توجه به اهمیت این موضوع، در این بخش قصد داریم به زمان ثبت نام این آزمون پرداخته و مهلت در نظر گرفته شده برای این کار توسط بانک پاسارگاد را بیان کنیم.

زمان ثبت نام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

بانک پاسارگاد هم به عنوان یک بانک بزرگ و شناخته شده مانند سایر بانک های کشور در مواقعی که نیاز به نیروی جدید داشته باشد، با انتشار اطلاعیه هایی اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود می کند. جدیدترین فراخوان استخدام بانک پاسارگاد مربوط به مهر ماه ۱۴۰۰ می باشد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده این بانک که قصد جذب نیرو در موقعیت های شغلی بانکدار ، مسول دفتر و کارشناس حقوقی را دارد، علاقه مندان به حضور در بانک پاسارگاد برای اشتغال در مشاغل مذکور از روز ۱۸ ام مهر ماه ۱۴۰۰ می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام در این مشاغل هم تنها از طریق سایت خود این بانک انجام می گیرد که در ادامه نحوه ورود به این سایت و انجام ثبت نام از این طریق را بیان خواهیم کرد. پس اگر متمایل به استخدام بانک پاسارگاد در این زمینه های شغلی هستید، از روز یک شنبه ۱۸ مهر ماه می توانید ثبت نام خود را در سایت این بانک انجام دهید.

مهلت ثبت نام بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۰

نکته مهم دیگر در مورد ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد مربوط به مهلتی است که برای ان در نظر گرفته شده است. همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم، زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی این بانک از روز یک شنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود. این فرصت تا روز ۳۰ ام مهر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. به عبارتی، علاقه مندان به ثبت نام در هر کدام از این موقعیت های شغلی به مدت ۱۲ روز فرصت دارند تا اقدامات لازم را برای این کار انجام دهند. در صورت تمایل به استخدام بانک پاسارگاد باید تا پایان این مهلت ثبت نام خود را انجام دهید. در ادامه شرایط لازم برای هر کدام از این موقعیت های شغلی را توضیح داده و نحوه ثبت نام در این آزمون از طریق سایت بانک پاسارگاد را هم برای شما بیان خواهیم کرد تا مشکلی در انجام این کار نداشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام بانک صادرات

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

حال که از زمان و مهلت ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ آگاه شدید، باید به سایت مربوطه برای این کار مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. البته دقت داشته باشید که مطالعه شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای هر موقعیت شغلی بسیار اهمیت داشته و قبل از اقدام به ثبت نام حتما باید این شرایط را بررسی کنید. در ادامه مطلب شرایط عمومی و شرایط اختصاصی هر کدام از موقعیت های شغلی کارشناس حقوقی، مسول دفتر و بانکدار را به صورت جدگانه بیان کرده ایم. به هر حال، در این بخش به نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد می پردازیم. از آن جایی که ممکن است برخی از داوطلبین شرکت در این آزمون اطلاعات کافی را در مورد سایت و روش انجام ثبت نام نداشته باشند، ما در این جا نحوه ورود به سایت و انجام ثبت نام را به طور کامل برای شما بیان خواهیم کرد.

ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد bpi.ir

اولین مرحله برای ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد مراجعه به سایت آن می باشد. در این بخش نحوه ورود به سایت استخدام بانک پاسارگاد را برای شما توضیح می دهیم تا مشکلی در ورود به این سایت نداشته باشید. جهت این امر لازم است چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. این مراحل شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱ ابتدا باید نشانی اینترنتی سایت استخدام بانک پاسارگاد یعنی bpi.ir که همان سامانه این بانک می باشد را در مرورگر خود جست و جو نمایید. با توجه به حساسیت این ثبت نام بهتر است از رایانه یا لپ تاپ برای این کار استفاده کنید تا ثبت نام شما ساده تر و با دقت بیش تری انجام گیرد.
  2. ۲ بعد از بالا آمدن نتایج جست و جو، باید اولین سایت با این آدرس که مربوط به بانک پاسارگاد بوده و با عنوان «بانک پاسارگاد – بانک هزاره سوم» نمایش داده می شود را انتخاب کرده و به آن وارد شوید.
  3. ۳ در ادامه به صفحه اصلی سایت بانک پاسارگاد وارد شده و از این طریق می توانید نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنید.

با طی کردن این مراحل می توانید به سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir وارد شده و ثبت نام خود را انجام دهید. در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را هم به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا در صورت تمایل به شرکت در آزمون استخدامی این بانک با مشکلی مواجه نباشید.

راهنمای تصویری ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

بعد از ورود به سایت ثبت نامی آزمون استخدامی بانک پاسارگاد می توانید مراحل لازم برای ثبت نام را طی کنید. در این قسمت نحوه ثبت نام در این سامانه را هم به طور کامل برای شما توضیح می دهیم تا در صورت تمایل به راحتی بتوانید اقدامات لازم جهت این امر را انجام دهید. این مراحل برای انجام ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد عبارتند از:

  1. ۱ ابتدا باید با استفاده از روشی که در بخش قبل بیان کردیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی یا همان سایت بانک پاسارگاد وارد شوید.
  2. ۲ بعد از ورود به صفحه اصلی این سایت باید با استفاده از کشو موجود در قسمت سمت راست، به سمت پایین صفحه حرکت کنید. در بخش میانی صفحه چندین باکس با عناوین مختلف را مشاهده خواهید کرد. باکس با عنوان «دعوت به همکاری» را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.

    فراخوان استخدام بانک پاسارگاد

  3. ۳ در ادامه وارد صفحه دعوت به همکاری خواهید شد و تصویری مانند شکل زیر را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه یک سری نکات لازم توجه جهت استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ بیان شده و هم چنین شرایط عمومی ثبت نام توضیح داده شده است. با دقت این مطالب را مطالعه کنید.

    ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  4. ۴ بعد از مطالعه نکات موجود در صفحه دعوت به همکاری با استفاده از کشو موجود در سمت راست این صفحه، به سمت پایین آن حرکت کنید. در بخش انتهایی این صفحه می توانید باکس «ثبت نام شغل» را مشاهده کنید که در آن موقعیت های «بانکدار»، «مسول دفتر» و «کارشناس حقوقی» قرار گرفته است. با کلیک بر روی هر کدام از این گزینه ها می توانید برای ثبت نام در آن موقعیت شغلی اقدام نمایید.

    نحوه ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  5. ۵ با انتخاب هر کدام از گزینه های مربوط به موقعیت های شغلی موجود شما به صفحه دیگری وارد خواهید شد. در این صفحه جدید اطلاعات مفیدی برای ثبت نام در آن موقعیت شغلی در اختیار شما قرار داده می شود. از جمله مهم ترین این اطلاعات می توان به شرایط اختصاصی لازم برای این کار، رشته های مجاز برای ثبت نام در این موقعیت، مدارک لازم و نکات کلیدی ثبت نام اشاره نمود. باید این موارد را به طور کامل مطالعه کرده و تیک مربوط به گزینه « از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.» را بزنید. در نهایت بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید تا به مرحله بعدی ثبت نام برای استخدام بانک پاسارگاد وارد شوید.

    شرایط ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  6. ۶ بعد از مطالعه شرایط و انتخاب گزینه «ثبت نام» وارد مرحله بعدی خواهید شد. در این قسمت از شما درخواست می شود تا یک پست الکترونیکی به همراه کد ملی خود را وارد نمایید. بعد از ورود این اطلاعات باید کد امنیتی موجود را هم در جایگاه خود قرار داده و گزینه «دریافت کد» را بزنید. دقت داشته باشید که باید یک پست الکترونیکی معتبر را در این قسمت وارد کنید. زیرا لینک ثبت نام به این آدرس فرستاده خواهد شد و شما با ورود به این لینک باید ادامه مراحل ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد را انجام دهید.

    سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد

در این بخش اقدامات لازم برای انجام ثبت نام جهت استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ را برای شما بیان کردیم. با طی کردن این مراحل می توانید نسبت به ثبت نام خود در هر موقعیت شغلی که توسط این بانک درخواست نیرو شده است، اقدام نمایید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی

 

شرایط عمومی استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

تا این جا شما با نحوه ورود به سایت ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد آشنا شده و روش انجام این کار برای موقعیت های شغلی گوناگون را می دانید. اما نکته بسیار مهم در این مورد شرایطی است که برای انجام ثبت نام در نظر گرفته شده است. برخی از شرایط به صورت عمومی برای ثبت نام همه رشته ها وجود دارد و علاوه بر آن، برای هر موقعیت شغلی هم یک سری ضوابط جداگانه تعریف گردیده است. علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد هم باید شرایط عمومی مد نظر را دارا باشند و هم برای انتخاب هر موقعیت شغلی، ضوابط خاص آن را رعایت کنند. ما در این بخش شرایط عمومی استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ را برای شما بیان کرده و در ادامه به شرایط اختصاصی هر رشته می پردازیم. مهم ترین شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای این آزمون عبارتند از:

 

  • برخورداری از سلامت کامل جسم و روان که بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک مشخص می گردد.
  • عدم وجود سوء پیشینه کیفری.
  • داوطلب باید بومی بوده و ساکن شهر مورد تقاضا باشد.
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد) الزامی است.
  • داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).
  • داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر)

 

مدارک لازم برای ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

در بخش قبل شرایط عمومی مورد نیاز برای ثبت نام جهت استخدام در بانک پاسارگاد را بیان کردیم. دقت داشته باشید که علاوه بر شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد، شما به یک سری مدارک هم نیاز خواهید داشت. با توجه به اهمیت این مدارک برای ثبت اطلاعات در هنگام ثبت نام، بهتر است قبل از اقدام به شروع این کار آن ها را آماده داشته تا بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن ها استخراج کرده و وارد کنید. در کنار استفاده از برخی اطلاعات موجود در این مدارک مانند اطلاعات هویتی و تحصیلی، باید آن ها را جهت ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد تحویل دهید. پس سعی کنید از قبل این مدارک را تهیه کرده و آماده داشته باشید. مدارک مورد نیاز برای استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ در همه موقعیت ها یکسان بوده و تنها برای کارشناس حقوقی یک قلم بیش تر است. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

 

  • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن شده کارت ملی
  • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
  • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
  • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )
  • فایل اسکن شده پروانه وکالت (مخصوص داوطلبان آزمون کارشناس حقوقی)

دقت داشته باشید که باید هر کدام از این مدارک را در یکی از قالب های jpg , png ,gif ذخیره داشته و در جایگاه خود بارگذاری نمایید. هم چنین حجم این فایل ها هم نباید بیش تر از ۴۰۰ کیلو بایت باشد.

 

شرایط و ضوابط استخدام بانکدار بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

افراد داوطلب برای استخدام در موقعیت شغلی بانکداری، علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰ باید یک سری شرایط اختصاصی دیگر را هم داشته باشند. این شرایط هم شامل شرایط سنی آن ها و هم رشته تحصیلی شان می شود. هم چنین برای این موقعیت شغلی تنها امکان استخدام در برخی استان ها و برخی شهرها وجود دارد که در ادامه همه این موارد را برای شما توضیح داده ایم. شرایط لازم برای شغل بانکداری شامل موارد زیر می شود:

 

  • از نظر سنی خانم های متولد ۱۳۷۱/۰۱/۰۱ به بعد و آقایان متولد ۱۳۶۹/۰۱/۰۱ به بعد مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد می باشند. (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
  • برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

 

  • رشته های مورد تایید برای شغل بانکداری

  • حسابداری (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • مهندسی صنایع (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • مدیریت (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات)
  • آمار (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • ریاضی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • مهندسی کامپیوتر (گرایش : سخت افزار, نرم افزار)
  • مهندسی IT ( فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)

 

  • استان های مورد نیاز برای شغل بانکداری

  • سیستان و بلوچستان (شهرهای : چابهار )
  • اصفهان (شهرهای : اصفهان )
  • آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز )
  • کرمان (شهرهای : سیرجان , رفسنجان , کرمان )
  • خراسان رضوی (شهرهای : مشهد )
  • کهگیلویه و بویراحمد (شهرهای : یاسوج )

 

شرایط و ضوابط استخدام مسئول دفتر بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

یکی دیگر از موقعیت های شغلی مورد نیاز بانک پاسارگاد منشی یا مسول دفتر است. افرادی که قصد ثبت نام برای این شغل را دارند هم باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، یک سری شرایط اختصاصی هم داشته باشند. در ادامه شرایط مورد نیاز، شهرهای مورد تقاضا برای مسول دفتر و هم چنین رشته های مورد پذیرش را توضیح خواهیم داد. شرایط لازم برای استخدام بانک پاسارگاد جهت موقعیت مسول دفتری عبارتند از:

 

  • خانم ها باید متولد ۱۳۷۱/۰۱/۰۱ به بعد بوده و آقایان هم متولد ۱۳۶۹/۰۱/۰۱ به بعد باشند. (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
  • برای شغل منشی یا مسول دفتری هم حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

 

  • رشته های مورد تایید برای شغل منشی یا مسول دفتر

  • زبان انگلیسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • زبان و ادبیات فارسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • روابط عمومی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • روانشناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • علوم تربیتی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • زبان فرانسه (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • زبان عربی (گرایش : کلیه گرایش ها)
  • جامعه شناسی (گرایش : کلیه گرایش ها)

 

  • استان های مورد نیاز برای شغل منشی یا مسول دفتر

  • تهران (شهرهای : تهران )
  • خوزستان (شهرهای : اهواز )
  • آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز )

 

شرایط و ضوابط استخدام کارشناس حقوقی بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

بانک پاسارگاد علاوه بر بانکدارو مسول دفتر اقدام به جذب تعدادی نیرو به عنوان کارشناس حقوقی برای شعب خود در برخی استان ها می کند. در این قسمت شرایط اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد در موقعیت کارشناس حقوقی را برای شما توضیح می دهیم. هم چنین به بیان استان های مورد تقاضا برای این شغل می پردازیم. دقت داشته باشید که تنها افرادی مجاز به شرکت در آزمون این موقعیت شغلی هستند که دارای مدرک حقوق باشند. به هر حال، شرایط اختصاص این مورد عبارتند از:

 

  • از لحاظ سنی، خانم ها باید متولد ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به بعد و آقایان هم متولد ۱۳۶۸/۰۱/۰۱ به بعد باشند. (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
  • در خصوص متقاضیان دارای پرونده وکالت، شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.
  • برای شغل کارشناس امور حقوقی حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.

 

  • استان های مورد نیاز برای شغل کارشناس امور حقوقی

  • سمنان (شهرهای : سمنان )
  • هرمزگان (شهرهای : بندرعباس )
  • تهران (شهرهای : تهران )
  • مازندران (شهرهای : آمل , بابل , تنکابن , ساری )
  • خوزستان (شهرهای : اهواز )
  • قم (شهرهای : قم )
  • خراسان رضوی (شهرهای : مشهد )

منبع : استخدام بانک پاسارگاد

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما