محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 962
  • بازدید دیروز : 1612
  • بازدید کل : 276050

استخدام بانک ایران زمین


مقدمه

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های شناخته شده کشور، در صورت نیاز به نیرو در بخش های مختلف خود اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون و مصاحبه می کند. با توجه به انتشار آگهی و فراخوان استخدام بانک ایران زمین ، این بانک قصد دارد در چند موقعیت شغلی اقدام به جذب نیرو نماید. داوطلبین شرکت در این آزمون باید اطلاعات کاملی از شرایط استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ داشته و در ادامه جهت ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین از طریق سامانه آن انجام گرفته و علاقه مندان باید با مراجعه به سایت بانک ایران زمین ،‌ اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به اهمیت این موضوع و تمایل بسیاری از افراد برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین ، ما در این جا به طور کامل به نحوه ورود به سایت این بانک و روش انجام ثبت نام در این سایت خواهیم پرداخت تا مشکلی در انجام این کار نداشته باشید.

ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین

سایت استخدام بانک ایران زمین

نکته قابل توجه در ثبت نام استخدام بانک ایران زمین مربوط به شرایط لازم برای انجام این کار می باشد. با توجه به موقعیت های شغلی درخواستی، این بانک یک سری شرایط و ضوابط را برای هر کدام در نظر گرفته است. تنها افرادی می توانند نسبت به انجام ثبت نام در این آزمون اقدام کنند که شرایط لازم را داشته باشند. در ادامه این شرایط را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا در صورت مطابق بودن شرایط تان با این موارد، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. هم چنین، جهت استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ به یک سری مدارک نیاز خواهید داشت. بهتر است از قبل این مدارک را آماده داشته باشد تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نشوید. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت این امر را هم برای شما ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این آزمون استخدامی به دست آورید.



ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

همان طور که گفتیم، بانک ایران زمین قصد جذب نیرو برای چند موقعیت شغلی مختلف را داشته و جهت این امر اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. علاقه مندان به استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ باید نسبت به انجام ثبت نام خود در این آزمون اقدام نموده و در زمانی که توسط بانک برای شرکت در آزمون اعلام خواهد شد، در مکان آزمون حضور یابند. ثبت نام استخدام بانک ایران زمین از طریق سایت این بانک انجام گرفته و نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری به شعب این بانک یا جاهای دیگر وجود نخواهد داشت. به این ترتیب، شما ابتدا باید به سایت بانک ایران زمین وارد شده و سپس مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید. ما در این بخش نحوه ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین را بیان کرده و در ادامه به نحوه انجام ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ایران زمین با استفاده از سامانه مذکور خواهیم پرداخت.

جهت ورود به سایت بانک ایران زمین لازم است اقداماتی را به صورت پیوسته و مرحله به مرحله انجام دهید که ما آن ها را در این جا به طور کامل توضیح داده ایم. این اقدامات لازم برای ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین شامل موارد زیر هستند:

  1. ۱ابتدا باید آدرس اینترنتی بانک ایران زمین یعنی izbank.ir را که ثبت نام از طرق آن انجام می شود، در مرورگر خود جست و جو نمایید. با توجه به اهمیت این فرآیند ثبت نام، بهتر است برای این کار از رایانه یا لپ تاپ استفاده نمایید تا دقت انجام ثبت نام شما بیش تر شود.
  2. ۲بعد از مشاهده نتایج سرچ خود، باید اولین سایت بالا آمده که مربوط به بانک ایران زمین است و با عنوان «پورتال بانک ایران زمین» مشخص شده را انتخاب کرده و وارد شوید.

    استخدام بانک ایران زمین

  3. ۳در نهایت به صفحه اصلی سایت این بانک وارد خواهید شد و می توانید از این طریق فرآیند ثبت نام خود را انجام دهید.

    ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

با انجام این اقدامات ساده به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین وارد خواهید شد. در ادامه نحوه انجام ثبت نام و هم چنین شرایط استخدام بانک ایران زمین را هم به طور مفصل برای شما بیان خواهیم کرد تا با اگاهی کامل نسبت به انجام ثبت نام در این آزمون اقدام نمایید.

 

بیشتر بخوانید: استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۰

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

نحوه ثبت نام استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

حال که با نحوه ورود به سایت استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ آشنا شده اید، در این مرحله قصد داریم به روش انجام این فرآیند بپردازیم. توجه داشته باشید که قبل از شروع به انجام ثبت نام حتما شرایط لازم برای انجام این کار را که توسط بانک ایران زمین اعلام شده است مطالعه نمایید. در ادامه شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین را برای شما آورده ایم. هم چنین، فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می تواند به شما در طی کردن این فرآیند کمک نمایید. به هر حال، بعد از مطالعه شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدام و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، باید نسبت به انجام ثبت نام از طریق سایت این بانک اقدام کنید. جهت ثبت نام استخدام بانک ایران زمین لازم است یک سری مراحل را طی کنید که در این بخش آن ها را برای شما توضیح می دهیم. این مراحل شامل موارد زیر می باشند:

  1. ۱ابتدا باید به سایت در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون استخدامی این بانک وارد شوید. در بخش قبل نحوه ورود به این سایت را به طور کامل برای شما توضیح دادیم
  2. ۲بعد از ورود به صفحه اصلی این سایت، در اولین بخش آن باکس هایی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آن ها مربوط به آگهی استخدام بانک ایران زمین است. باید بر روی این باکس کلیک نمایید تا وارد مراحل ثبت نام شوید. شما می توانید با علامت های فلش قرار گرفته در دو سمت این باکس ها، جای شان را تغییر داده و باکس مورد نظر که مربوط به آگهی استخدام است را انتخاب کنید.

    استخدام بانک ایران زمین 1400

  3. ۳در ادامه به صفحه جدیدی مانند شکل زیر وارد خواهید شد. در این بخش اطلاعات کاملی در مورد ثبت نام این آزمون از جمله شرایط استخدام بانک ایران زمین و مدارک مورد نیاز ارائه شده است. این صفحه را با دقت مطالعه کنید.

    ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ایران زمین

  4. ۴بعد از مطالعه شرایط و نکات این صفحه، با استفاده از کشو موجود در سمت راست آن به طرف پایین صفحه حرکت کنید. در انتهای صفحه باید تیک مربوط به عبارت «من شرایط ثبت نام بانک را قبول دارم» را قرار داده و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

    نحوه استخدام در بانک ایران زمین

  5. ۵بعد از انتخاب گزینه «ثبت نام» در بخش قبل، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در آن لازم است برخی اطلاعات تان را وارد کنید. این اطلاعات شامل پست الکترونیکی و کد ملی شما می شوند. دقت داشته باشید که باید یک پست الکترونیک معتبر و مربوط به خودتان را وارد کنید. بعد از ورود این موارد، کد امنیتی موجود را در جایگاه خود قرار داده و موقعیت شغلی مورد نظرتان را تیک بزنید. کارشناس ارزیابی عملکرد و استراتژیک، کارشناس داده کاوی، کارشناس طراحی ساختار و کارشناس استانداردسازی چهار موقعیت شغلی هستند که شما در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد می تواند آن ها را انتخاب نمایید. در نهایت بعد از مشخص کردن موقعیت شغلی، بر روی گزینه «مرحله بعدی» کلیک نمایید.

    فرم درخواست استخدام بانک ایران زمین

  6. ۶در ادامه به اولین مرحله ثبت نام استخدام بانک ایران زمین وارد می شوید. در این بخش باید اطلاعات هویتی را وارد کرده و یک سری مدارک را بارگذاری نمایید. در بخش اول صفحه باید نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، محل و تاریخ تولد، جنسیت، وضعیت تاهل، تعداد فرزندان، دین و مذهب را مشخص کنید.

    آزمون استخدامی بانک ایران زمین

  7. ۷در بخش دوم صفحه هم باید اطلاعات ارتباطی خود یعنی شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، یک شماره تلفن ضروری و آدرس محل سکونت را به طور کامل وارد کنید. در انتهای صفجه هم لازم است فایل های مربوط به تصویر عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، فایل رزمه و سایر اسناد و مدارک درخواست شده را در قالب فایل فشرده زیپ بارگذاری کنید. بعد از ورود این اطلاعات و بارگذاری مدارک خواسته شده، بر روی گزینه «مرحله بعدی» کلیک نمایید.

    آزمون بانک ایران زمین

  8. ۸بعد از ورود اطلاعات هویتی و بارگذاری مدارک، لازم است اطلاعات مربوط به تحصیل، دوره های آموزشی، زبان خارجه و سوابق کاری را هم در مراحل بعدی وارد کنید. در نهایت ثبت نام شما برای استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ به پایان رسیده و یک کد رهگیری در اختیارتان قرار می گیرد.

با انجام این مراحل ثبت نام شما در سایت بانک ایران زمین با موفقیت انجام خواهد شد. دقت داشته باشید که کد رهگیری ارائه شده به شما در پایان ثبت نام مهم بوده و باید تا پایان مراحل استخدام بانک ایران زمین آن را حفظ کنید.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام استخدام بانک صادرات

 

” مهلت استخدام بانک ایران زمین از روز ۲۰ ام مهر ماه ۱۴۰۰ تا ۴ ام آبان ۱۴۰۰ می باشد. “

 

مهلت و زمان استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

نکته بسیار مهم برای داوطلبان ثبت نام در استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ توجه به زمان انجام این کار می باشد. این بانک زمان ثبت نام را از روز ۲۰ ام مهر ماه ۱۴۰۰ تا ۴ ام آبان ۱۴۰۰ تعیین کرده است. علاقه مندان به حضور در موقعیت های شغلی بانک ایران زمین باید در این بازه ثبت نام خود را تکمیل نمایند. هر فرد در صورت عدم انجام ثبت نام خود در زمان تعیین شده، امکان شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین را نخواهد داشت. پس اگر در هر کدام از مشاغل مورد نظر این بانک دارای مهارت هستید و قصد انجام ثبت نام برای استخدام بانک ایران زمین را دارید، باید در این بازه زمانی افدام نمایید. نحوه انجام این ثبت نام را هم در بخش قبل به طور مفصل توضیح داده ایم، پس مشکلی در طی کردن این فرآیند نخواهید داشت.

مهلت و زمان استخدام بانک ایران زمین

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی

 

شرایط استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

این بانک برای شرکت در آزمون استخدامی خود یک سری شرایط را در نظر گرفته است. افراد پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون این بانک، ابتدا باید شرایط لازم را بررسی کرده و در ادامه نسبت به انجام این فرآیند اقدام نمایند. برخی از شرایط استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ برای همه داوطلبان یکسان بوده و به عنوان شرایط عمومی ارائه شده است. برخی از شرایط نیز مختص هر موقعیت شغلی بوده و به صورت جداگانه ارائه شده اند. در این بخش به شرایط عمومی از جمله شرایط سنی استخدام بانک ایران زمین می پردازیم. در ادامه شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای هر رشته را هم بیان کرده و به طور کامل آن ها را توضیح می دهیم. مهم ترین شرایط عمومی آزمون استخدامی بانک ایران زمین شامل موارد زیر می باشند:

  • از نظر سنی، متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به بعد می توانند در این آزمون شرکت کنند. (درصورت داشتن سابقه کار مرتبط در شبکه بانکی/ شرکت های زیرمجموعه، ۵ سال به شرط سنی فوق الذکر اضافه میگردد)
  • داشتن تابعیت ایرانی و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
  • عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
  • عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
  • تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)
  • نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
  • حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی۱۳ تمام و کارشناسی ارشد ۱۵ تمام می باشد.
  • متقاضیان باید بومی و ساکن استان تهران باشند. بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:
    1. ۱محل تولد وی یکی از شهرهای استان تهران باشد.
    2. ۲حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد ( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی)
    3. ۳حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.
  • مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج استخدام نیروی انتظامی

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰

علاوه بر شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین که در بخش قبل به آن ها پرداختیم، شما باید یک سری مدارک را هم آماده داشته باشید. همان طور که مشاهده کردید، در اولین مرحله ثبت نام استخدام بانک ایران زمین ، بعد از وارد نمودن اطلاعات هویتی از شما درخواست می شود تا یک سری اطلاعات را بارگذاری نمایید. در صورتی که این اطلاعات را در جایگاه خود قرار ندهید، امکان طی کردن ادامه مراحل ثبت نام برای شما وجود ندارد. هم چنین اگر اطلاعات وارد شده شما در این مرحله اشتباه یا ناقص باشد، در ادادمه با مشکل مواجه خواهید شد. پس باید با آگاهی از مدارک مورد نیاز، آن ها را از قبل آماده داشته و در هنگام ثبت نام این مدارک را بارگذاری نمایید. در این قسمت مدارک مورد نیاز جهت استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ را برای شما آورده ایم تا بتوانید قبل از شروع به ثبت نام، آن ها را آماده داشته باشید. این مدارک عبارتند از:

  • فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن شده کارت ملی
  • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
  • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
  • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
  • فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
  • فایل رزومه

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون بانک ایران زمین

توجه داشته باشید که همه فایل ها باید در قالبjpg یا gif ذخیره شده و آن ها را به همین شکل بارگذاری کنید. تنها فایل رزومه باید به صورت pdf ذخیره و بارگذاری گردد. هم چنین حجم هر کدام از فایل ها نباید بی تر از ۴۰۰ کیلو بایت باشد.

 

شرایط و ضوابط اختصاصی رشته های استخدامی بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۰

همان طور که از ابتدای مطلب بیان کردیم، بانک ایران زمین برای شرکت در آزمون استخدامی خود یک سری شرایط و ضوابط در نظر گرفته است. برخی از این شرایط ها برای همه موقعیت های شغلی مشترک بوده و به صورت عمومی بیان شده است. این شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۰ را در بخش های قبل به طور کامل برای شما توضیح دادیم. اما برخی دیگر از شرایط به صورت اختصاصی برای هر موقعیت شغلی عنوان شده اند. این شرایط آزمون استخدامی بانک ایران زمین مربوط به رشته های مورد تقاضا برای هر موقعیت شغلی و هم چنین تخصص های مورد نیاز است. با توجه به اهمیت این موضوع، در صورت تمایل به شرکت در آزمون هر شغل باید شرایط اختصاصی آن را هم با دقت مطالعه کرده و از رشته مورد تقاضا و تخصص های مورد نیاز آگاهی کسب کنید. در ادامه این شرایط اختصاصی برای هر زمینه شغلی را بیان کرده ایم.

 

شرایط و ضوابط اختصاصی رشته استخدامی ارزیابی عملکرد استراتژیک

  • رشته های مرتبط:
    مهندسی صنایع(کلیه گرایشها) ، مدیریت صنعتی(کلیه گرایشها)، مدیریت استراتژیک ، آمار ، ریاضی ، MBA
  • تخصص های مورد نیاز:
    تسلط بر مبانی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک، آشنایی کامل با مدل ها و ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک، آشنایی با مبانی تحلیل سیستم، توانمند در تهیه نقشه راه استراتژی، ترجیحا آشنا به تحلیل داده و ابزارهای مربوطه و تهیه گزارش آماری

 

شرایط و ضوابط اختصاصی رشته استخدامی داده کاوی

  • رشته های مرتبط:
    مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) ، مدیریت مالی (کلیه گرایش ها) ، ریاضیات مالی ، آمار ، اقتصاد ( کلیه گرایش ها)
  • تخصص های مورد نیاز:
    تحلیل داده، داده کاوی، توانایی پیاده سازی مدل های داده ای، مسلط به تکنیک های تحلیل داده، آشنایی با ابزارهای داده کاوی، آشنایی با آمار، توانایی تحلیل مسئله و انطباق با مسائل داده کاوی، مسلط به الگوریتم های داده کاوی، ذخیره سازی نتایج در پایگاه داده، راه اندازی و توسعه برنامه های داده کاوی، بصری سازی داده ها در ابزارهای متداول، تحلیل کسب و کار

 

شرایط و ضوابط اختصاصی رشته استخدامی طراحی ساختار

  • رشته های مرتبط:
    مهندسی صنایع(کلیه گرایشها) ، مدیریت مالی(کلیه گرایشها) ، ریاضیات مالی ، آمار ، اقتصاد( کلیه گرایشها)
  • تخصص های مورد نیاز:
    تسلط بر مفاهیم ساختار سازمانی ، تسلط بر روش های مدل سازی فرآیندی، آشنایی با روش های طراحی فرآیند، تهیه گزارش های مدیریتی از وضعیت فرآیند ها، جمع آوری داده جهت تشخیص علت ریشه ای مشکلات فرآیندی، همکاری در طراحی و اصلاح نمودار سازمانی

 

شرایط و ضوابط اختصاصی رشته استخدامی استاندارد سازی

  • رشته های مرتبط:
    مهندسی صنایع(کلیه گرایشها) ، مدیریت مالی(کلیه گرایشها) ، ریاضیات مالی ، آمار ، اقتصاد( کلیه گرایشها)
  • تخصص های مورد نیاز:
    تحلیل مسائل و ارزیابی نتایج به منظور انتخاب بهترین راه حل و حل کردن مسائل، تدوین شاخص های عملکردی ستاد و شعب جهت پرداخت کارانه براساس اهداف از پیش تعیین شده جهت طرح در کارگروه مربوطه، جانمایی و استانداردسازی به منظور استفاده بهینه و اصولی از فضاهای موجود و ساماندهی واحدهای بانکی، تهیه و تدوین شاخص های استاندارد چیدمان و تعیین مناسب و هرچه دقیق تر تجهیزات و ملزومات موردنیاز شعب و ارائه گزارش به مقام مافوق، گردآوری اطلاعات از طریق ابزارهای جمع آوری اطلاعات و تجزیه تحلیل آن ها به منظور حصول نتیجه

منبع : استخدام بانک ایران زمین

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما