محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1931
  • بازدید دیروز : 1405
  • بازدید کل : 283324

برنامه ثنا


مقدمه

در دوره تحول قوه قضاییه، بسترهای مناسبی برای غیر حضوری شدن بسیاری از امور قوه قضاییه فراهم شد. یکی از سامانه هایی که ارائه دهنده بسیاری از امکانات قوه قضاییه به صورت الکترونیکی می باشد، سامانه ثنا است. این سامانه یک سامانه جامع می باشد که همه مردم می توانند برای استفاده از خدمات آن، به آن وارد شوند. در حال حاضر، با توجه به افزایش کاربری گوشی های هوشمند و نیاز مردم به استفاده از سامانه ها و سایت های ارائه دهنده خدمات در گوشی های موبایل، نسخه موبایل سامانه ثنا نیز روی کار آمده است که مردم می توانند آن را به راحتی بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از امکانات مختلف قوه قضاییه به صورت غیر حضوری و آنلاین در گوشی های خود استفاده کنند.
در این مقاله سعی داریم شما را با اپلیکیشن ثنا و امکانات مختلفی که نسخه موبایل ثنا به شما ارائه می دهد، آشنا کنیم. همچنین لینک دانلود برنامه ثنا برای گوشی های مختلف اندروید و آیفون و نحوه نصب برنامه ثنا نیز قرار داده شده است که به راحتی می توانید آن ها را دانلود و استفاده نمایید. بنابراین، توصیه می کنیم که اگر با این اپلیکیشن آشنایی ندارید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

 

نسخه موبایل سامانه ثنا

سامانه ی ثنا سامانه ای است که زیر نظر قوه قضاییه برای ارائه بسیاری از امکانات غیر حضوری به مردم، روی کار آمده است. این سامانه در راستای ایجاد بستری مناسب در رابطه با ارائه خدمات آنلاین و الکترونیکی قوه قضاییه راه اندازی شده است.
در گذشته، امکان استفاده از این سامانه تنها از طریق مرورگرهای گوشی و یا لپ تاپ های خانگی بود و هیچ اپلیکیشن و برنامه ای وجود نداشت که بتوان آن را بر روی گوشی خود نصب کرد و از امکانات مختلف آن استفاده نمود؛ اما با توجه به نیاز جامعه به نسخه موبایل ثنا ، خوشبختانه اپلیکیشن ثنا یا همان برنامه ثنا نیز راه اندازی شد.
نسخه موبایل سامانه ثنا یک اپلیکیشن موبایلی است که می توان آن را به راحتی بر روی گوشی های هوشمند نصب کرد و از امکانات مختلف آن مانند تمامی اپلیکیشن های دیگر استفاده نمود.

دانلود نسخه موبایل سامانه ثنا

 

بیشتر بخوانید: adliran.ir

 

اپلیکیشن ثنا

همانطور که ذکر کردیم، سامانه ثنا یک سامانه به روز و جامع است که برای ارائه خدمات غیر حضوری قوه قضاییه به مردم کشور ایران روی کار آمده است. اپلیکیشن ثنا یا همان برنامه ثنا مانند سامانه ی ثنا، امکانات مختلفی را به افراد ارائه می کند، با این تفاوت که افراد دیگر نیازی به هر بار ورود به این سامانه با کد ملی و رمز ندارند. در واقع، یک بار ورود به اپلیکیشن ثنا ، به صورت اتوماتیک در اپلیکیشن ثبت می شود و دیگر برای دفعه های بعدی، نیازی به وارد کردن رمز عبور و کد ملی و نام کاربری نیست.
نسخه موبایل سامانه ثنا ، در تاریخ آبان ماه سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت. این سامانه زیر نظر سامانه ی ثنا می باشد، بنابراین، یکی از الزاماتی که برای ورود به این سامانه وجود دارد، این است که باید ابتدا ثبت نام سامانه ثنا و احراز هویت حضوری یا احراز هویت غیرحضوری ثنا انجام شود، سپس این برنامه را دانلود نمود و از آن استفاده کرد.
لازم به ذکر است که نسخه موبایل ثنا با نام «عدالت همراه» راه اندازی شده است و تمام مردم می توانند به راحتی این اپلیکیشن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از امکانات این اپلیکیشن ثنا یا همان برنامه ثنا استفاده نمایند.

امکانات اپلیکیشن سامانه ثنا

 

امکانات مختلف اپلیکیشن ثنا چیست؟

زمانی که یک اپلیکیشن راه اندازی می شود، اولین چیزی که مورد بررسی عموم قرار می گیرد، امکانات مختلف آن است. اپلیکیشن ثنا نیز دارای امکانات مختلفی است که همگی در راستای قوه قضاییه به افراد ارائه می شود. در حال حاضر امکاناتی که در این اپلیکیشن قرار داده شده است، به شرح زیر می باشد:

  • دریافت گواهی عدم سوء پیشینه: افرادی که قصد دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اینترنتی دارند، می توانند به راحتی و با نصب نسخه موبایل ثنا بر روی گوشی هوشمند خود، درخواست خود را برای گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه در این سامانه ثبت کنند.

  • اطلاع رسانی پرونده: یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن ثنا یا برنامه ثنا ، اطلاع رسانی پرونده ها می باشد. تمامی اطلاعات پرونده های قوه قضاییه که مربوط به فرد می باشد، در این قسمت قرار گرفته است و اگر اطلاعیه های خاصی در رابطه با پرونده وجود داشته باشد، در این قسمت قابل رویت است.

  • مشاهده ابلاغیه های الکترونیک: همانطور که می دانید چند سالی است که ابلاغیه ها به صورت غیر حضوری به افراد تحویل داده می شوند. یکی از امکانات بسیار مهمی که در نسخه موبایل سامانه ثنا یعنی همان اپلیکیشن عدالت همراه وجود دارد، مشاهده ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه است. در این قسمت از اپلیکیشن تمامی ابلاغیه های موجود جدید و یا ابلاغیه های گذشته وجود دارد و قابل مشاهده می باشد.

  • نوبت دهی اینترنتی: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا برای بعضی از مراجعات حضوری، نیاز به دریافت نوبت الکترونیکی می باشد که یکی از امکانات اصلی اپلیکیشن ثنا ( برنامه ثنا )، دریافت نوبت الکترونیکی است.

 

بیشتر بخوانید: سایت پیگیری پرونده شورای حل اختلاف

 

” برای ورود به اپلیکیشن ثنا ، ثبت نام در سامانه ثنا الزامی می باشد. “

 

دانلود برنامه ثنا در موبایل

نسخه موبایل ثنا به نام عدالت همراه دارای امکانات ویژه ای است که در مقاله به آن ها اشاره شد. لذا اگر قصد دریافت این اپلیکیشن و نصب آن را بر روی گوشی های هوشمند خود دارید، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید و اپلیکیشن عدالت همراه را دانلود کنید:

دانلود برنامه سامانه ثنا در موبایل

 

روش اول دانلود نسخه موبایل ثنا ؛ استفاده از درگاه ملی قوه قضاییه

برای دانلود نسخه موبایل ثنا به نام اپلیکیشن عدالت همراه می توانید به سایت و درگاه ملی قوه قضاییه به نشانی eadl.ir وارد شوید و از طریق لینک های موجود در این سایت، نسبت به دانلود اپلیکیشن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و iOS موجود و قابل دانلود می باشد.

دانلود نسخه موبایل ثنا

 

روش دوم دانلود نسخه موبایل ثنا ؛ دانلود به طور مستقیم

دومین روش برای دانلود اپلیکیشن ثنا این است که شما به برنامه های اندرویدی و یا نسخه سیستم عامل iOS مراجعه کنید و با جستجو برنامه عدالت همراه، این برنامه را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید. برای راحتی هر چه بیشتر شما، لینک ورود به برنامه های اندرویدی و iOS برای دانلود برنامه ثنا ، برای شما قرار داده شده است.

 

بیشتر بخوانید: دریافت ابلاغیه در سامانه ثنا

 

نکات مربوط به برنامه ثنا

  • برنامه ثنا یا اپلیکیشن ثنا به نام «عدالت همراه» یکی از جدیدترین نسخه های اپلیکیشن قوه قضاییه می باشد. در گذشته، اپلیکیشن به نام اپلیکیشن ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه وجود داشت که تنها برای مشاهده ابلاغیه های الکترونیک مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما اپلیکیشن عدالت همراه امکانات بیشتری را ارائه می کند.
  • برای استفاده از اپلیکیشن ثنا یا همان اپلیکیشن عدالت همراه، افراد می بایست ابتدا به سامانه ی ثنا مراجعه کنند و مراحل اولیه و احراز هویت این سامانه را انجام دهند. با این روش آن ها اطلاعات خود را در سامانه ی ثنا ثبت می کنند و رمز عبوری را برای ورود به این سامانه ( رمز عبور ثنا ) دریافت می کنند.
  • برای ورود به برنامه ثنا ، نیاز است که رمز عبور سامانه ثنا وارد شود و سپس یک رمز عبور یک بار مصرف به شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت شده است، ارسال می شود و هویت فرد برای ورود به سامانه تایید می شود.

منبع : برنامه ثنا

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما